Bejelentkezés
Románia Menetszerszámok, esztergakések gyártása, technikai tanácsadás, szervíz 4K és Full HD videókészítés, drónvideó, filmkészítís és fotózás Import and export of gastronomic specialities Trade in fruits and vegetables Mosdai szolgáltatás Biztosítások Tanácsadás, irányítási rendszerek Salin Sóslevegőgépek Homokbánya eladó Autóabroncs, autómosó Bízza autóját szakemberre! Speciális erősítő, mozdony hangsugárzó, szirénák, erősítők angol-magyar fordító, tolmács Arab-magyar tolmácsolás és szakfordítás Tűzvédelmi felülvizsgálat és karbantartás Építőipari kivitelezés eladó ingatlan Enviroworks vállalkozás Édesipari termékeket gyártó üzem Gazdasági versenyképesség javítása, hőkamrás vizsgálatok, energetikai oktatás, energiatakarékos technológiák Dél-Afrikai vállalkozó kórházi felszereléseket keres Kaliforniai cég BGF Pénzügyi és Számviteli Főiskolai Kar Investment project, Building of a factory on road metal production AUTÓVILLAMOSSÁG - Generátor, Önindító Nagykereskedelem Lengyel csatornafeltérképező kamerákat gyártó cég partnereket keres KKV.Figyelem LED Világítás korszerűsítés raktár,iroda,csarnok világítás szerelésÖnnek egyértelműen egy olyan világítástechnikai rendszerre van szüksége, mely biztonságos olcsón fenntartható, megfelelő fényerővel rendelkezik, a hosszú élettartama mellett. Cég- és jogi információ a sikerhez Barcelonai cég, gázszerelés
Románia Menetszerszámok, esztergakések gyártása, technikai tanácsadás, szervíz 4K és Full HD videókészítés, drónvideó, filmkészítís és fotózás Import and export of gastronomic specialities Trade in fruits and vegetables Mosdai szolgáltatás Biztosítások Tanácsadás, irányítási rendszerek Salin Sóslevegőgépek Homokbánya eladó Autóabroncs, autómosó Bízza autóját szakemberre! Speciális erősítő, mozdony hangsugárzó, szirénák, erősítők angol-magyar fordító, tolmács Arab-magyar tolmácsolás és szakfordítás Tűzvédelmi felülvizsgálat és karbantartás Építőipari kivitelezés eladó ingatlan Enviroworks vállalkozás Édesipari termékeket gyártó üzem Gazdasági versenyképesség javítása, hőkamrás vizsgálatok, energetikai oktatás, energiatakarékos technológiák Dél-Afrikai vállalkozó kórházi felszereléseket keres Kaliforniai cég BGF Pénzügyi és Számviteli Főiskolai Kar Investment project, Building of a factory on road metal production AUTÓVILLAMOSSÁG - Generátor, Önindító Nagykereskedelem Lengyel csatornafeltérképező kamerákat gyártó cég partnereket keres KKV.Figyelem LED Világítás korszerűsítés raktár,iroda,csarnok világítás szerelésÖnnek egyértelműen egy olyan világítástechnikai rendszerre van szüksége, mely biztonságos olcsón fenntartható, megfelelő fényerővel rendelkezik, a hosszú élettartama mellett. Cég- és jogi információ a sikerhez Barcelonai cég, gázszerelés

Miért terjednek el egyre jobban a call center állások?

Az ügyfélszolgálati hívások rendszere. A call center világa.

Forrás: newsweek.com

 

Az úgynevezett insourcing - folyamat {amikor a cég a korábban külső vállalkozással végeztetett tevékenységeket bevonja a saját szervezetébe} ma már egyre inkább pótolja az outsourcing folyamatot {tevékenység kiszervezése, kihelyezése}.

A szolgáltató iparág globalizációjának talán egyik legkiválóbb szimbólumaként az ügyfélszolgálati hívások rendszerét említhetjük, amely jelenleg már több évtizedes trendnek számít.

 

Call center szolgálat

 

Számos cégnél akár több 1000 ember is dolgozik akár teljes, akár részmunkaidőben az értékesítési képviselői és vevőszolgálati pozíciókban.

 

A contact center lényegében egy multimédiás call center. A call centerrel szemben a contact center legnagyobb előnyeként azt emelhetjük ki, hogy ennek segítségével a vállalat nem csupán telefonon, hanem emailben, sms-ben, skype-on, msn-en, illetve egyéb internetes felületen keresztül is fel tudja venni a kapcsolatot az ügyféllel.

A contact centerek három dologban tudnak hozzájárulni a nagyszámú ügyfélkontaktust lebonyolító vállalatok előmeneteléhez. A contact centerek segítenek az ügyfelek megtartásában, a költségek visszaszorításában, illetve új bevételi forrásokat is biztosíthatnak.

 

Mindez valójában az outsourcing és a vevőszolgálati világ trendjének része. Éveken keresztül a gazdaság elkerülhetetlen logikája irányította a tengerentúli call center állásokat. Pl. Indiában és a Fülöp-szigeteken az emberek sokkal alacsonyabb órabérért hallgatják végig az ügyfelek zúgolódását és panaszáradatait, mint Amerikában vagy Európában. Viszont a vevői ügyfélszolgálat logikája – valamint a vevői visszacsatolás fontosságának egyre növekvő ismeretei – segítséget nyújtottak ahhoz, hogy a call center állások egyre inkább visszakerüljenek Amerikába és Európába.

 

Sokszor a cégek nem is beszélnek a call center állások ilyen jellegű visszahelyezéséről, hiszen pl. a high-tech cégek kihelyezett pozícióinak 30%-a offshore.

 

A call center világára vonatkozóan a kutatók rámutattak az egyszerű és a bonyolult hívások közötti különbségekre.

Korábban csak fel kellett hívni egy vevőszolgálati képviselőt, ha bármilyen egyszerű információt szerettünk volna megtudni: egy jelszó módosításának menetét, vagy egy termék megrendelésének módját.

 

Ma a legtöbb ilyen jellegű szolgáltatás már automatizált, ami azt jelenti, hogy a call centerekben dolgozó vevőszolgálati képviselőkre csak a bonyolultabb feladatok elvégzését bízzák.

Ezek a hívások tartalom-érzékenyek és környezetfüggők. Ez arra utal, hogy a vonal másik végén lévő illetékes személy köteles segítséget nyújtani a vevő által megadott speciális információn alapuló speciális probléma megoldásában.

 

Ha valaki hatékonyan akarja elvégezni call centeres feladatait, ez esetben alapvető követelmény a kommunikációs képességek és a termékek magas szintű ismerete. Egy telefonszolgálatos munkatársnak egyrészt meg kell értenie, hogy a vonalban lévő ügyfél mit mond, ugyanakkor magát is pontosan meg kell értetnie.



« Vissza