Bejelentkezés

Hogyan befolyásolja a közösségi média a gazdaságot?

A közösségi média az a hely, ahol új ismeretekhez juthatunk hozzá, amiket meg is oszthatunk; és ahol az emberek egymástól tanulnak, illetve jobban megértik a világot.

Forrás: www.forbes.com

 

 

 

 

A közösségi média megjelenése előtt elég sok pénzt kellett kiadniuk a vállalatoknak, ha hirdetni szerették volna magukat. Ma már minden ember, vagy vállalat a saját médiamárkájává is válhat. Egyre kevesebb akadály áll előttünk, ha meg szeretnének szólítani másokat.

 

Az okostelefonok bevezetését megelőzően nehezebb volt elérni az embereket, főleg akkor, ha egy vállalkozás központja nem valamelyik főutcán volt megtalálható.

 

A közösségi média számos felülethez kapcsolódik (Facebook, LinkedIn, YouTube, stb.), amelyek az információk közzétételét biztosítják. Ezek a csatornák lehetővé teszik (illetve megtiltják) bizonyos tartalmak terjesztését.

 

Mindez a háttérbe szorította a hagyományos reklámozási formákat.

 

Így például a Facebook, valamint a Google az online médiára fordított összkiadások csaknem 60%-át birtokolja:

 

 

A Táblázat: Google és a Facebook tartja a kezében a médiára fordított költségek 60%-át

 

 

 

Az említett médiaplatformok a világ legnagyobb vállalatai közé küzdötték fel magukat: 

 

 

A Facebook a világ legnagyobb vállalatai közé küzdötte fel magát. Diagram.

 



« Vissza