Bejelentkezés

Annak ellenére, hogy Európa a megszorítások korát éli, az Audio továbbra is fellendülőben

Az Európa-szerte tapasztalható megszorítások ellenére a luxustermékek iránti kereslet töretlen maradt.

Forrás: cnn news

 

Sennheiser cég vezérigazgatója a minőségre helyezi a hangsúlyt

Az Audio cég a minőséget tartja a legfontosabbnak

 

A Sennheiser cég méltán híres a zeneipar számára rendelés alapján gyártott audio berendezéseiről. A vállalat elsősorban a minőségre helyezi a hangsúlyt.

 

A Sennheiser vezérigazgatója nem tart attól, hogy Görögország távozik az euróból, de a biztonság kedvéért a vállalat már háborús akciójátékot is értékesít a kockázatok elkerülése érdekében.

 

Ugyanis attól eltekintve, hogy jelenleg Európa a megszorítások korát éli, a luxustermékek iránti kereslet fennmaradt, beleértve a Swarovski kristállyal díszített fejhallgatókat is.

A Sennheiser családi óriásvállalat vezérigazgatója, Jörg Sennheiser úgy véli, hogy Európa pénzügyi válsága ellenére a fogyasztók továbbra is hajlandóak kifizetni az ilyen jellegű hi-tech „cicomákért” elkért jóval magasabb árakat. Állítása szerint amennyiben a fogyasztók Swarovski kristályokat szeretnének a termékeken látni, a mikrofonok és a fejhallgatók esetén is megkaphatják azokat.

 

A termék „egyéniesítése” mindmáig töretlen.

 

Az emberek extra kiadásokra is készen állnak, ha rendkívül különleges és egyedi termékkel kívánnak büszkélkedni. A németországi Wedemark városában megtalálható Sennheiser méltán szerzett magának hírnevet a zeneipar számára megrendelésre legyártott audio berendezéseiről, valamint az olyan magas színvonalú sztárok igényeinek kielégítéséről, mint a brit Fatboy Slim DJ, és a Florence and The Machine együttes.

A luxuscikkek iránti igény még olyankor is nagy erőket mozgat meg, amikor a Sennheiser-hez hasonló vállalatoknak szintén fel kell készülniük az euróválság okozta lehető legrosszabb kimenetelek esetére is.  

Sennheiser nem tart attól, hogy Görögország távozik az euróból, habár a cég a termékskálájának bővítése érdekében már háborús játékot is kínál, arra az esetre, ha a 17 országból álló valutaszövetség esetleg felbomlana.

Míg számos luxus márkaterméket gyártó vállalat szemmel tartja az olyan feltörekvő piacokat is, mint Kína, India, Brazília és Oroszország, Sennheiser véleménye az, hogy a fejlett piacok még mindig sok lehetőséget nyújtanak a fejlődésre és növekedésre.

Amikor az embereknek kevés pénz áll rendelkezésükre, inkább a magas minőségű termékekre koncentrálnak. Ezért Sennheiser is a kiváló minőségre összpontosító üzleteket preferálja.

 

Az audio specialista Sennheiser tehát továbbra is a minőséget helyezi előtérbe a mennyiséggel szemben, és szilárdan ellenáll annak a kísértésnek, hogy tömegpiacokat irányító „olcsó műanyag giccset” értékesítsen.

 

 

Okfejtéséhez azt is hozzátette, hogy ha a fogyasztók megvásárolják az olcsó termékeket, akkor egy rövid idő után – ami talán még az egy-két hónapot sem haladja meg - , az alacsony minőségű árucikkeket sajnos szemétre vethetik, vagyis a pénzüket is feleslegesen dobták ki ilyesmiért az ablakon.

 



« Vissza