Bejelentkezés
Production of brioches and pastries Mobil alkalmazás fejlesztés Mátra Gépipari Kereskedelmi Kft. Osztrák cég szállítót keres fémfeldolgozás számára Beton gyártás-szállítás Osztrák cég képviselőket keres indukciós melegítő berendezéseikhez Befektetési lehetőségek Montenegróban Kávégépek üzemeltetése, bérbeadása Épületvillamossági kivitelezés, elektromos berendezésgyártás, villamos karbantartás Targonca szervíz, univerzális Kapacitás felajánlás Teljes körű könyvelési feladatok ellátása Sopron és környékén Barcelonában magyarországi édesipari cégek szolgáltatását keresik Webáruház Analizálás - Nincs megelégedve Webáruháza teljesítményével? Irodatechnika Webáruház készítés - járulék- és költségcsökkentés Szalmabála, ocsú felvásárlás Dömölki – Nagy Szerkezetépítő Mérnöki Kft. EKÁER bejelentések ügyintézése Iroda bérbeadás Pécsett Páraelszívó forgalmazása Saját fejlesztésű egyedi és sorozattermékek gyártása, tömör borovi illetve lucfenyőből készült bútoripari termékek előállítása Digitális geodézia, földmérés Teljes marketing és honlap ügyintézés a fotótól az autómatricáig! Shenzhen Kaixinfeng Industrial Co., Ltd. Munka és tűzédelmi szabályzatok készítése,munka és tűzvédelmi oktatás,kockázatelemzés Dél-Afrikai vállalkozó magyar sertéshús beszállítót keres fuvarozókat keresünk Mercanter Szolártechnika Áruház Kft. Banki szolgáltatás
Production of brioches and pastries Mobil alkalmazás fejlesztés Mátra Gépipari Kereskedelmi Kft. Osztrák cég szállítót keres fémfeldolgozás számára Beton gyártás-szállítás Osztrák cég képviselőket keres indukciós melegítő berendezéseikhez Befektetési lehetőségek Montenegróban Kávégépek üzemeltetése, bérbeadása Épületvillamossági kivitelezés, elektromos berendezésgyártás, villamos karbantartás Targonca szervíz, univerzális Kapacitás felajánlás Teljes körű könyvelési feladatok ellátása Sopron és környékén Barcelonában magyarországi édesipari cégek szolgáltatását keresik Webáruház Analizálás - Nincs megelégedve Webáruháza teljesítményével? Irodatechnika Webáruház készítés - járulék- és költségcsökkentés Szalmabála, ocsú felvásárlás Dömölki – Nagy Szerkezetépítő Mérnöki Kft. EKÁER bejelentések ügyintézése Iroda bérbeadás Pécsett Páraelszívó forgalmazása Saját fejlesztésű egyedi és sorozattermékek gyártása, tömör borovi illetve lucfenyőből készült bútoripari termékek előállítása Digitális geodézia, földmérés Teljes marketing és honlap ügyintézés a fotótól az autómatricáig! Shenzhen Kaixinfeng Industrial Co., Ltd. Munka és tűzédelmi szabályzatok készítése,munka és tűzvédelmi oktatás,kockázatelemzés Dél-Afrikai vállalkozó magyar sertéshús beszállítót keres fuvarozókat keresünk Mercanter Szolártechnika Áruház Kft. Banki szolgáltatás

A reklámok befolyásolják az érzelmeket, az érzelgősségtől kezdve egészen a pánikhangulatig

A karácsonyi reklámkampányok segítségével a vállalatok hatalmas nyereségekre tesznek szert. Az ünnepeket megelőző hirdetések és reklámok főként a női fogyasztókat célozzák.

Forrás: arbitrage.com, business news

 

 

 

 

 

karácsonyfa égőkkel

 

 

 

Mindenki számára ismerős kép: odakint hull a hó, a szobában a csillagszóróktól és a gyertyáktól roskadozó karácsonyfa szikrázva ragyog, az asztal ünnepien meg van terítve, a család pedig áhitattal üli körül a kandallót, a pattogó lángokat csodálva.

 

Ennek a varázslatos ünnepi hangulatnak a képét a reklámvilág kimondottan a nők számára próbálja meg eladni, szinte mindenáron. Miért is nevezhetjük nemi-specifikus üzleti fogásnak a tökéletes karácsony megteremtésével kapcsolatban érzett kényszert?

 

Először is azért, mivel a nők jelentős része még manapság is rengeteg drága ajándékot és hozzávalót vásárol az ünnepekre.

Az online karácsonyi vásárlásokat felmérő Yahoo tanulmány szerint az áruházakban vásárlók 67%-a nő.

A nagy bevásárlóközpontok vásárlóinak 67%-a szintén nő.

 

Mindez a reklámcégek előtt sem titok, ezért az ünnepeket megelőző hirdetések, reklámok és vásárok tartalmát és mondanivalóját kimondottan  a nők igényeihez igazítják.

 

A vállalatok milliókat költenek a női fogyasztók elképzeléseit és kívánságait kutató vizsgálatokra, és szinte mindent próbára tesznek a cél elérése érdekében, kezdve a nők által kedvelt színektől, egészen a legutolsó használható szlengig.

 

Európában a karácsonyi vacsorák többségét mind a mai napig a nők készítik el.

 

A karácsonyi előkészületek miatt a nők fáradtak, stresszesek és kedvetlenek. Nem tudnak aludni.

 

Egy nemrégiben készített felmérés alapján az európai nők 20%-a a Szentestét megelőző éjszakán egyáltalán nem tud aludni az ünnepi ételek elkészítése okozta stressz és nyomás következtében.

 

A nők átlagosan háromszáz órát töltenek el az ünnepi előkészületekkel, ugyanakkor már október közepe táján elkezdenek gondolkodni az ajándékokon, az ételen és a dekoráción.

A karácsonyi reklámkampányok fokozottan felerősítik ezt a nyomást, hiszen a dekorációkra, az ételek elkészítésére és ajándékok megvásárlására vonatkozó hirdetéseket kifejezetten a nőknek célozzák.

 

A karácsonyi hirdetések általános témái között megfáradt anyák és túlságosan is lelkes női vásárlók is szerepelnek.

 

A teljhatalommal rendelkező vállalatok tudják, mit csinálnak.

 

A versennyel felduzzasztott fogyasztói társadalomban a célközönség elérése döntő fontosságú. A nemi-specifikus reklámok története a régmúltba nyúlik vissza, és okkal működik olyan jól.

Az ünnepeket megelőzően a különféle vállalatok kihasználják az érzelgősségtől a pánikhangulatig terjedő érzelmek széles skáláját, és a hirdetésekben különféle ígéretekkel és kihagyhatatlan lehetőségekkel csábítgatják az ellenállni képtelen fogyasztókat.

 

A karácsonyi előkészületek megkönnyítése érdekében számtalan új terméket dobtak már a piacra, mint például a műfenyőt és a mesterséges karácsonyfát, vagy a már félig elkészített ételeket.

 

Sok nő reménytelenül vágyik a stressz-mentes ünnepekre, és ezért hatalmas összegeket is hajlandó kiadni.

 

A nők karácsony táján mindig a hagyományosan rájuk osztott szerepeket játsszák.

 

 

Karácsonyt megelőző stressz. A képen: pattanásig feszült idegekkel várja a hölgy a karácsonyt

 

 

Üzleti szemszögből megközelítve, szerfelett nyereségesnek bizonyul, hogy az ünnepi reklámokat és vásárokat elsősorban a nőknek célozzák. Az ünnepi előkészületek megszervezése során sokan még jobban ráhangolódnak a reklámokra, a szórólapok olvasására, valamint a vég nélküli listák elkészítésére.

 

Egy ünnep sikeres „eladása” és értékesítése megalapozhatja, illetve kudarcra ítélheti az adott vállalat egész évi bevételét is, ezért a cégek kénytelenek az elsődleges célcsoportnak számító pénzköltők érzéseire és szükségleteire koncentrálni.

 

Az évnek ebben az időszakában a tökéletes bevásárlás, tervezés és díszítés előidézte nyomás szinte elsöprő erővel bírhat, amivel a kereskedők is tisztában vannak. 

 

 

Ezért nagyon fontos, hogy a férfiak is segítő kezet nyújtsanak ebben az ünnepi időszakban, még akkor is, ha ez kevésbé tökéletes karácsonyt eredményezhet csupán.

 

 



« Vissza