Bejelentkezés

Köszöntjük az Üzlet@Hálón portálon!

Az Üzlet@Hálón a kereskedelmi és iparkamarák b2b platformja, egy e-piactér a kamarai regisztrált cégek, az önkéntes kamarai tagok és partnereik számára, ahol céginformációk, termékek és szolgáltatások részletes leírása, üzleti ajánlatok, üzleti hírek találhatók. Lehetőség van részletes keresésre.

 

Az Üzlet@Hálón kitűnő lehetőséget nyújt a kamaránál regisztrált vállalkozások számára az interneten való megjelenéshez. Adószámukkal és jelszavukkal (amit a kamarai regisztráció elvégzésekor adtak meg) bármikor frissíthetik, módosíthatják, bővíthetik a vállalkozásaik ajánlatait.

 

Amennyiben az ajánlatnál referencia szám van megadva, bővebb információt az info@uzletahalon.hu e-mail címen kérhet.

A gazdaságtörténelemből elsajátítható tizenegy lecke a jövőre, I. rész

A gazdasági fejlődés jövője. 

Forrás: www.weforum.org

TÁJÉKOZTATÓ A 2019-ES ADÓVÁLTOZÁSOKRÓL – TÖBB HELYSZÍNEN

Kamaránk 2018 decemberében és 2019 januárjában tájékoztató rendezvényeket szervez az adóváltozásokkal kapcsolatban, amelyre Szegeden, Szentesen és Hódmezővásárhelyen is sor kerül.

Forrás: www.csmkik.hu

A BKIK-nak van megoldási javaslata az 5 százalékos lakásáfa kivezetésére

A BKIK és az ÉVOSZ kompenzációs csomag létrehozását javasolja a kormánynak a 2019. december 31-én kivezetésre kerülő 5 százalékos lakásáfa megszűnése után, amelynek részleteit már idén nyilvánosságra kellene hozni - erről beszélt Koji László az Ipar és Kereskedelem napján a Hungexpo Budapesti Vásárközpontban.

Forrás: www.bkik.hu

Melyek a legkeresettebb nyelvek az üzleti életben?

Miért hasznos az idegennyelv ismeret az egyéni fejlődés és a munkakeresés szempontjából? Az üzleti világban leginkább használt nyelvek.

Forrás: www.telegraph.co.uk

Ügyfélszolgálat: tűnjünk ki a kiválóságunkkal!

Milyen a tökéletes ügyfélszolgálat? A vevői lojalitás kialakításának egyik alapköve a hiteles és őszinte ügyfélszolgálat.

Forrás: newsweek.com

Ügyfélszolgálat: tűnjünk ki a kiválóságunkkal!

Milyen a tökéletes ügyfélszolgálat? A vevői lojalitás kialakításának egyik alapköve a hiteles és őszinte ügyfélszolgálat.

Forrás: newsweek.com

A siker jön és megy, de a tisztesség örök

Az üzleti életben hosszútávon a tisztesség és a becsületesség számítanak a legkifizetődőbb tulajdonságoknak. A dollárokban megszerzett hatalom csupán ideiglenes.

Forrás: forbes.com

Ludd király még mindig halott

A technológiai változások fokozzák a munkanélküliséget? A világ profi sakkozóinak érdekes példája.

Forrás: cfo-insight

Tanulószerződéses tanácsadó munkatársat keresünk

A Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara munkatársakat keres tanulószerződéses tanácsadó munkakörbe. A munkakör azonnali kezdéssel is betölthető. 

Beadási határidő: folyamatos, illetve a beadási határidő: 2018. november 30. (péntek).

A munkáltató fenntartja a jogot, hogy alkalmas pályázó esetén, a határidő lejárta előtt is munkaviszonyt létesítsen. 

Forrás: www.fmkik.hu

Társadalmi partnerképzés

A képzés célja, a társadalmi partnerség előmozdítása, valamint annak ösztönzése, hogy a társadalom különböző szektorai között, minél több partneri együttműködés jöjjön létre.

Forrás: www.pbkik.hu

Még több segítség a munkavállalók képzését tervező vállalkozóknak

Pályázati lehetőségek, hírek, hasznos szakmai anyagok, gyakran ismételt kérdések, rendezvénynaptár, országos tanácsadói hálózat elérhetőségei – mindez a munkahelyi képzések támogatását igénylő vállalkozásokat szolgáló weboldalon.

Forrás: www.pbkik.hu

Miként kerülhetünk ki jól a főnökünkkel való konfliktusainkból?

Időnként akár heves vitába is keveredtünk főnökünkkel. Hogyan tudjuk elsimítani az ilyen kellemetlenségeket?

Forrás: businessinsider.com

Az európai-amerikai álom

Hogyan lesz képes Európa megbirkózni az elkövetkező évtizedek változásaival? Egy Atlanti-óceánt átívelő szabad kereskedelmi övezet segíthet a problémák enyhítésében. Európának alá kell vetnie magát a változásoknak. 

Forrás: cfo-insight

E-marketing

A BKIK IX. és XXVIII. Osztálya és a Piac és Profit közös rendezésében: E-marketing, A kisvállalkozások piachódító fegyvere. Szakmai konzultáció kkv-vezetőknek. Időpont és helyszín: 2013. március 7., BKIK Székház Budapest. 

Milyen tanulságokat vonhatunk le minden idők legnagyobb üzleti bukásaiból? (2. rész)

Ne a riválisainkra figyeljünk, hanem saját üzletünk fejlesztésére, és ne felejtsük el, pontosan mi tett minket sikeressé. (2. rész)

Forrás: businessinsider.com