Bejelentkezés

Az Ön munkavállalói megfelelően kommunikálnak egymással?

A vállalatokban történő elektronikus kommunikáció nyomon követésének előnyei. Vajon tisztában lehetünk azzal, milyen a vállalatunkban az együttműködés?

Forrás: cfo-insight.com

 

 

 

 

A VoloMetrix vállalat elemzésein keresztül a szevezetekben lekövethető az elektronikus kommunikáció-áramlás folyamata.

 

Ez igen hasznos a pénzügyi vezetők számára, hiszen ily módon feltárhatják, hogy a cég mely részei dolgoznak együtt megfelelően, illetve mely csoportok élnek vissza a vállalati erőforrásokkal.

 

 

 

Rajzfilm figurák beszélgetnek egymással

 

 

A vezetőségi szaktanácsadók és az üzleti iskolák sokszor hangoztatják a vállalatok számára elérhető előnyöket, ha a munkavállalóik és csoportjaik képesek együttműködni egy adott cél elérése, vagy egy probléma megoldása érdekében.

 

Az együttműködésre törekvő cégek számára mindig is rengeteg lehetőséget kínált az információs technológia, az email megjelenésének első napjaitól kezdve, a ma már kapható „egységes kommunikációs” csomagokig.

 

Mindez azt feltételezi, hogy a válasz „igen” a következő fontos kérdésre: Vajon jól működik a vállalati együttműködés?

 

Ha pedig így van, akkor hogyan és miként?

 

A feltett kérdésekre adott válaszok gyakran kizárólag személyes döntéseken, vagy adomákon alapulnak.

 

Kifejlesztettek egy analitikai platformot, amely meghatározza, mely csoportok és osztályok kommunikálnak egymással, és melyek nem - illetve, hogy megvalósul-e a kollaboráció.

Ez úgy történik, hogy adatokat vonnak ki a vállalati emailekből, naptárakból és közösségi rendszerekből.

A VoloMetrix kizárólag a meta-adatokat („adat az adatról”) válogatja ki az emailek tényleges tartalma helyett, és ezt követően egyfajta "térképet" vázol fel a vállalat struktúrájához viszonyítva.

Az eredmény egyfajta hőtérképhez hasonlít, amely kimutatja, hogyan kommunikálnak egymással a vállalat különböző részei az email-eken, naptári egyeztetéseken, illetve a vállalat közösségi üzenetein keresztül.

 

A koncepció egyáltalán nem új.

 

A Google például keresési kifejezéseket elemez. A kutatók a Twittert vélemények és érzelmek analizálásának eszközeként használják fel a piacok számára.

Ma már számtalan olyan alkalmazás létezik, melynek célja, hogy érdekes módon tegye láthatóvá a különféle tendenciákat.

 

Miért is lehet hasznos egy ilyen adat a cégek vezetői számára?

 

Szükség van egy ilyen adatokkal szolgáló eszközre, ha a vezetők látni szeretnék a fő-, és az anyavállalatok dolgozói között létesült kommunikációs szinteket.  Képet kaphatnak arról, miként dolgozhatnak együtt a kérdéses vállalatok bizonyos részlegei, illetve milyen mértékben kapcsolódnak össze a különböző csoportok.

 

Ha a vezetőség időben észreveszi a kommunikációban kialakult hézagokat, könnyedén meghatározhatja a kockázatokat, ami lehetővé teszi a szükséges lépések megtételét.

 



« Vissza